Nekilnojamo turto agentūra – galimybė rasti optimaliausą apsigyvendinimo variantą

Nekilnojamo turto agentūrų skaičius auga – tam įtakos turi padidėjęs investicijų skaičius į Lietuvos prekių bei paslaugų specifinę rinką. Be jokių abejonių, tai yra neįtikėtinai šaunus padarinys, kadangi nuolatos augančios investicijos rodo kylančią šalies ekonomiką ir milžinišką potencialą, kuriuo pasinaudoti turės galimybių ne tik verslininkai, tačiu ir paprasti žmonės. Kaip ir supratote, šiandieną ir norėčiau pašnekėti apie paslaugą nekilnojamo turto agentūra – šiandieną pasistengsiu paaiškinti, kokia žmonėms galėtų būti prioritetinė nauda, naudojantis šia paslauga bei įvardysiu kitus būtinus niuansus. Viliuosi, jog turinys bus pakankamai infomatyvus ir sužinosite naudingos informacijos.

Visų pirma, norėčiau pradėti nuo vieno esminio fakto įvardijimo – tiesą sakant, ne tik nekilnojamo turto agentūrų skaičius nežmoniškai auga – apart to, daugėja ir pačių statybų bendrovių, tiek vietinės, tiek tarptautinės rinkos, kadangi mato mūsų krašte perspektyvų. Kuom tai yra įstabu? Kiekvienais metais atsiranda neįtikėtinai daug gyvenamųjų patalpų, kurios, suvokiame, jog yra siūlomos Lietuvos piliečiams. Tai leidžia daryti prielaidą, jog piliečiams yra sukuriamos įvairios alternatyvos rinkoje – turiu omenyje tai, jog žmonėms atsiranda daugiau galimybių rinktis – asmenys gali išsirinkti gyvenamąjį būstą pagal individualius poreikius bei troškimus, o ir nepaisant to, pagal kainą.

Turto agentūra

Tokioje situacijoje ypač gerą žinoti, jog nekilnojamo turto agentūra, kaip paslauga, yra įgavusi pagreitį, kadangi ši leidžia žmonėms atsimesti, kaip sakoma, kas yra gerai, ir kas yra blogai – orientuojantis pagal individualią kliento finansinę bei troškimų būseną, nekilnojamo turto agentūra – Adomax akimirksniu gali pateikti optimaliausius sprendimus žmogui. Tai yra puiku dėl to, jog piliečiui nereikia vargti ir mesti asmeninio laiko lauk – pastarasis šiais laikais yra itin vertinamas ir puoselėjamas, kadangi nesunku suvokti, jog laiką galima panaudoti kur kas produktyviau, praleidžiant jį tikslingai versle ar pramogaujant kartu su šeimos nariais. Tokias minimalistines paslaugas, kaip nekilnojamo turto paieškos, reikėtų tik ir patikėti įvardytoms kompanijoms – patikėkite manimi, tai bus kur kas efektyviau.

Žinoma, galite pamanyti, jog nekilnojamo turto agentūra užsibrėžia milžiniškus antkainius ir yra savo paslaugas įvertinusi itin įstabiai – tiesą sakant, ganėtinai senai to nebėra. Turiu omenyje tai, jog šiuolaikiniai įkainiai yra kelis kartus mažesni, kas liūdija, jog NT agentūrų skaičius yra kaipmat padidėjęs, lygiai taip pat, kaip ir konkurencijos kaštai, jeigu būtų galima taip išsireikšti.

Viską apibendrinus, būtų galima daryti išvadą, jog nekilnojamo turto agentūra tikrai padės klientui rasti optimaliausią kainos ir kokybės santykį – tuo reikėtų įsitikinti, pasinaudojus įvardyta paslauga.

Patiko? Pasidalink

Logistikos produktas ir jo integraciniai ryšiai

  1. Vieta aptarnavimo lygis yra bendras elementras tiek logistikoje, tiek marketinge.
  2. Visi logistikos elementai nutolę nuo vartotojo nejaučia jo, tačiau daro jam poveikį.

Produktų ir prekių klasifikacija:

  1. Vartojimo prekės
    1. Patogumo
    2. Sudėtingos
    3. Ypatingos
  2. Gamybinės prekės

Produkto (ar paslaugos) gyvavimo ciklas:

  1. Atsiradimas
  2. Augimas
  3. Brendimas
  4. Smukimas

Pasiūlos ir paklausos kreivė

Trys prekiu kategorijos..

  • A (20%) nesa – 80 % pelno
  • B (30% asortimento) – 15% pelno
  • C kat. (ju daugiausia – 50%) – nesa 5% pelno.

Produkto charakteristikų įtaka logistinėms išlaidoms

Vertės ir svorio santykis.

Logistinis klientų aptarnavimas.

Logistikai yra labai svarbi produkto terpė, produkto aplinka, logistikai didelę įtaką turi tiek produkto materialinės tiek nematerialinės savybės. Produkto marketingas brangus , o logistika – ne ir atvirkščiai.

Klientų aptarnavimo apibrėžimai sukasi ties „užsakymo priėmimu“, užsakymo vykdymas, tačiau sėkmingam darbui visas aptarnavimas ir noras jį kokybiškai atlikti, reikia suprasti kad yra trys veiklos: prieš užsakymą, per ir po jo.. Prieš-sandoriniai elementai – sukurti pasitikėjimą ir paskatinti daryti užsakymą (ne reklama!), sandorio elementų bendroji paskirtis minimizuoti klientų nerimo lygį. Po-sandoriniai elementai – grįžtamasis ryšys, skatinimas daryti pakartotinį, naują užsakymą be prieš-sandorinių elementų grupės panaudojimo.

Pinigai yra pasirinkimo laisvė, laimė, didžiausias nerimo lygis KA procese pirkimo metu, kadangi atiduodame savo pinigus.

Prieš-sandoriniai elementai:

  1. Raštiškas firmos Taupo laiką, suteikia informatyvumo, skaito įmonės darbuotojai ir tampa atsakingi, reikalinga tam, kad nesukurti nereikalingų iliuzijų, o pateikti objektyvią tiesą.
  2. Org. struktūra gali būti kliūtis padaryti užsakymą. (Tam tikruose padaliniuose gali būti nesiūloma tam tikrų prekių, kurios yra kitur, dėl to kad nėra kaip pvz.: bendros užsakymų priėmimo sistemos
  3. Nekompetentingiems darbuotojams išvis neturėtų būti leidžiama bendrauti su klientais, tam kad nepadaryti blogo įspūdžio ar kad neduotų negatyvaus įspūdžio galima (pvz.: įrašyti pokalbius)
  4. Užsakymo priėmimo forma turi būti aiški, priimtina, informatyvi, tiksli, greita, patikima.
  5. Užsakymo priėmimo vykdymo laikas. Techninis vykdymo laikas [pats vežimas], atsargos laikas – skirtas tam, kad operatyviai reaguoti į klaidas, netikėtumus, kad spėti pataisyti nenumatytoms problemoms. Prieinamumas (availability) – t.y. laikas, kurio iš jūsų tikisi klientas. Konkurencija – kiti gali būti greitesni. Konkurencija yra veiksnys, įtakojantis laiką.
  6. Lankstumas. Mūsų prisitaikymas prie individualizuotų klientų poreikių, tačiau kuo labiau individualiau dirbame sistemos nebelieka. Neįmanoma bendroje sistemoje dirbti su kiekvienu atskirai.

Sandorio elementai:

  1. Įrangos ar produkcijos demonstravimas. Visa įranga turi būti rodoma, neslepiama, tai kaip nerimo mažinimo taktika „įsileidimas į sandėlį“.
  2. Prieinamumas. Vykdant logistinę operaciją, kartais tenka pakeisti elementus, tarkim negalime vežti geležinkeliu nes sulūžo bėgiai ir arba užsakymas nebus įvykdytas arba mes keičiame tr. Rūšį – vežame ilgiau, bet padarome. Galimybė prisitaikyti ir vykdyti vežimą.
  3. Patogumas – absoliutus diskomforto panaikinimas.
  4. Patikimumas – yra suprantamas kaip atsiskaitymų, vežimų grafikų laikymasis.
  5. Skubumas – užsakymo pagreitinimo galimybė apie kurią žino klientas. Tai būna dažniausiai sistemos suardymo priežastis, tai tampa lyg atskira sistema. Jis turi egzistuoti, bet nebūti labai dažnas – brangiai apmokestinamas, kad nepiktnaudžiautų.
  6. Pakeičiamumas – svarbiausia pasiekti maršruto tikslą kada reikia, kaip norit. Pakeisti transporto priemonę ar rūšį, bet įvykdyti.
  7. Sistemos tikslumas – atliekant logistikos ar kokias kitas paslaugas, labai svarbus tikslumas, visam verslui svarbu pataikyti į tašką, tikslumas, užtikrintumas.
  8. Kliento aprūpinimas informacija – geriausias ir paprasčiausias būdas mažinti kliento nerimą – siuntos sekimas, žinai, kur yra tavo turtas, seki jį. Tačiau gan brangus dalykas.
  9. Valdymo paslaugų teikimas – jūsų kliento personalo mokymai, parodyti kaip padaryti, kad tiktų jums.

Po-sandoriniai elementai (paskirtis – gauti grįžtamąjį ryšį):

  1. Produkcijos priežiūra – konsultuojat arba prižiūrit savo paslaugų pasekmes, tikrinat ar veikia ar padeda.
  2. Kliento stebėjimas – kaip sužinoti ar klientas iš tikrųjų patikimai naudosis paslaugomis, kas parodo, kad klientas patikimas – tai kad jis nesinaudoja konkurentais, neieško kitų.
  3. Pretenzijų valdymas, išsiaiškinimas, kas buvo blogai.
  4. Laikinas produkto pakeitimas – turimi du variantai: sudėtingas brangus didelis maksimalistinis ir jeigu jis neveikia yra antrasis atsarginis, kuris veikia lėtai, nedaug, bet stabiliai ir užtikrintai.

Labai gerai, kai įmonė mažiausiom investicijoms arba išvis be jų sugeba padidinti aptarnavimo lygį.

Aptarnavimo lygio poveikis pajamoms – aukso viduriukas.

Išlaidų ir pelno priklausomybė nuo aptarnavimo lygio – egzistuoja tam tikras aptarnavimo lygis, kai pelnas gaunamas didžiausias.

Klientų aptarnavimo standartai – kiekvienas elementas gali būti išreikštas konkrečia kokybine ar kiekybine išraiška. Koks bus užsakymo vykdymo laikas ir t.t. Tuos standartus galima tobulinti ir jie turėtų būti tobulinami.

Klientų reakcija į pokyčius. Vykdant KA veiklą nusistovi tokios tendencijos:

Pozityvi rutina – esant šiai būsenai, mes negalim nieko padaryti su klientu, o mes norėtume paprašyti daugiau pinigų. Privaloma tvarka paaiškiname naujoves ir naujus įdiegimus, jam reikia aiškumą, dėl ko įvyko pagerėjimas, kad jis suprastų to priežastis. Papasakoti ir galbūt kelti arba nekelti jiems kainas, arba taikyti lojalumo stabilią kainą, nuolaidas.

Atsegta piniginė – teigiame aukštą paslaugų teikimą, teikiame aukštesnį nei vidutinį.

Žmogiškojo veiksnio svarba logistikos sistemų veikloje

Poveikio laukai:

  • Kompetencija
  • Motyvacija
  • Pridėtinė vertė
  • Reguliavimas
  • Elgsena
  • Socialinis būvis

šaltinis: http://simperija.lt/fiksuoto-kiekio-atsargu-kontroles-modelis/

Patiko? Pasidalink

Rūko užsklanda – modernus saugumo sprendimas

Rūko užsklanda – moderni apsaugos sistema, dažniausiai skirta verslininkams, kurie nori apsaugoti savo parduotuvės ar biuro prekes bei turimą brangią techninę įrangą, tačiau ją galima montuoti ir rūpinantis buto apsauga. Vagys šiomis dienomis randa vis naujų būdų, kaip „apeiti“ apsaugos sistemas, todėl jų kūrėjai įpareigoti kurti vis naujas technologijas, skirtas apsaugoti Jūsų turtui.

Rūko užsklanda – Lietuvoje dar nėra labai populiari

Rūko užsklanda – Lietuvoje dar nėra labai populiari, mažai kas žino apie šį apsaugos būdą, bet užsienyje ji plačiai naudojama ir pateisina tiek viešojo, tiek privataus sektoriaus saugumo poreikius. Tad šį straipsnį skirsime aptarti tai, kaip veikia rūko užsklanda ir kokie jos privalumai.
Koks rūko užsklandos veikimo principas?
Piktavaliams bandant įsilaužti ir pažeidus apsaugos sistemą, dūmų aparatas paskleidžia tirštą rūką, kuris ne tik apsunkina matomumą, bet, galima sakyti, „aptraukia“ visą patalpą tokiu tirštu rūku, kad tampa neįmanoma ką nors įžiūrėti. Kadangi potencialus vagišius nieko nemato, vadinasi, ir pavogti nieko negali. Štai tokiu principu veikia rūko užsklanda.
Skirtumas tarp kitų apsaugos sistemų, pvz., vaizdo stebėjimo kamerų, signalizacijų, judesio daviklių ir rūko užsklandos yra tai, kad pirmosios saugumo sistemos yra pasyvios. Vadinasi, jos tik informuoja, perspėja apie galimą pavojų. Tuo tarpu, rūko užsklanda yra aktyvioms apsaugos priemonėms priskiriamas elementas. Šio prietaiso sukelto tiršto rūko pasekmė – vagis nieko nemato, todėl nieko negali pavogti ir galų gale pasišalina nepadaręs didesnės žalos.
Rūko užsklandas montuojančios apsaugos įmonės išskiria dažniausiai apvagiamus objektus, kuriems apiplėšti nereikia daug laiko, todėl ir apsaugos tarnybos ne visada spėja atvykti ir išgelbėti savininkų turtą. Taigi šiems objektams priskiriama:
• Lombardai;
• Elektroninių prekių parduotuvės;
• Degalinės;
• Individualūs namai ir butai.
Jeigu esate vieno iš šių objektų savininkas arba matote, kad ir kitokie Jūsų valdomi objektai yra pagunda ilgapirščiams, o, juos apiplėšti reikia tiek mažai laiko (nuo 2 iki 8 minučių), kad net nespėtų atvykti apsaugos tarnyba, susimąstykite apie rūko užsklandą dėl jau aukščiau minėto vagių atbaidymo faktoriaus. Jis beveik šimtu procentu garantuoja, kad Jūsų turtas bus apsaugotas.

Kodėl rūko signalizacija reikalinga butui?

Šiuolaikiniame neramiame pasaulyje nė vienas negalime jaustis visiškai saugiai. Kaip jau minėjome, daugėja greitai įvykdomų vagysčių ir apiplėšimų, į kuriuos reaguodamos apsaugos įmonės ne visada spėja laiku atsirasti įvykio vietoje. Šios vagystės paliečia tiek viešuosius, tiek privačius asmenis ir jų turtą. Štai kodėl profesionali buto apsauga tampa ne tik vertybe, bet ir būtinybe.
Deja, daugelis mūsų apie apsaugos įmonės samdymą susimąstome tik ištikus nelaimei. Vis dėlto, liūdnų pasekmių galima išvengti, pasirūpinus savo turto apsauga, nelaukiant, kol to pareikalaus aplinkybės. Saugos įmonių siūlomas vienas šiuolaikiškiausių aktyvios apsaugos būdų – rūko užsklanda – patikima buto apsauga, padėsianti užtikrinti Jūsų turto saugumą.
Buto apsauga, sujungta su rūko užsklanda – pati patikimiausia Jūsų turto apsaugos forma, veikianti ištisą parą ir sujungta su mobiliais apsaugos tarnybos ekipažais bei centriniu valdymo pultu, kuriame visą parą budintys operatoriai suveikus signalizacijos davikliams siunčia signalą patruliuojantiems ekipažams.
Buto apsauga, susidedanti iš signalizacijos ir rūko užsklandos – tai nepertraukiama Jūsų turto apsauga ir šiuolaikinis sprendimas, susijęs su bet kokia Jūsų nuosavybei iškylančia grėsme. Šiais laikais keičiasi vagysčių specifika, jos dažnai atliekamos žaibiškai, todėl ir atsakas į šiuos nusikaltimus turi būti atitinkamas. Apsaugos tarnybos pasirūpins Jūsų buto saugumu, įtaisydami rūko užsklandą, o Jums nereikės jaudintis savo turtą ilgesniam laikui paliekant be priežiūros.

šaltinis: Jūsų saugumo jausmas – saugumo tarnybų credo

Patiko? Pasidalink

MEDINIŲ PAVIRŠIŲ BEICAVIMAS IR POLITŪRAVIMAS

BEICAVIMAS IR POLITŪRAVIMAS

Jau vien lakuojant skaidriu laku, aliejuojant pokostu ar vaškuojant, medžio paviršius žymiai pagyvėja. Dar labiau medžio sluoksniai (raštas) išryškėja, lakuotą bei politūruotą paviršių nu-blizginus, nupoliravus; medis tada pasidaro tarsi permatomas. Beicuojant keičiama medžio paviršiaus spalva, bet jo raštas ne-uždengiamas.

Beicavimas ir politūravimas, ypač nupoliravimas, yra sudėtingas ir nemaža praktinių įgūdžių reikalaująs darbas. Čia nurodomi tik prieinamesni ir paprastesni darbo būdai ir medžiagos. Spalva medžio paviršiui suteikiama beicuojant organiniais natūraliais ar dirbtiniais dažais — anilino beicais ir įvairiais chemikalais — metalų druskomis.

Beicavimo skiedinio paruošimas. Pats paprasčiausias beicavimas yra medžio paviršiaus dažymas anilino beicais arba anilino dažais (tais pačiais, kurie tinka ir siūlams dažyti). Anilino beicai ir anilino dažai perkami dažniausiai milteliais arba grūdeliais popieriniuose maišeliuose, ant kurių paprastai yra ir nurodymai, kaip juos vartoti. Beicai arba dažai ištirpinami karštame vandenyje ir dar kiek pavirinami. Beico ar dažų vandenį daug dėti nereikia — jie labai stiprūs. Paprastai pakanka 5-10 g sausų miltelių 1 litrui vandens. Jei, norint gauti kurią nors spalvą, beicus ar dažus reikia maišyti, tai geriau juos virinti ir ištirpinti atskirai ir tik po to maišyti.

Paviršiaus paruošimas beicavimui prieš įvairios technikos išvežimą. Nulygintas, nusvidintas ir nusakintas (jei pušis ar eglė) medžio paviršius pirma sudrėkinamas vandeniu, o dar geriau — silpnu stalių klijų skiediniu. Tai daroma tam, kad pasikeltų medžio plaušai. Sudrėkintą geriau džiovinti stačią. Kai išdžiūsta, pakilę plaušai išilgai medžio nusvidinami svidinamuoju popieriumi. Dulkės iš medžio porų išvalomos kietesnių šerių šepečiu.

Beicavimas. Nusvidintas ir nuvalytas paviršius, prieš beicuojant, dar sykį negausiai drėkinamas vandeniu. Sudrėkintą galima lygiau .nubeicuoti. Tepama skudurėliu, kempine arba teptuku, suvilgytu karštame beico tirpale. Tepti reikia lygiai, vienodai, išilgai medžio ir, patogiausia, — laikant paviršių gulsčią. Išdžiūvęs paviršius lengvai pasvidinamas ir dar kartą patepamas: taip geriau susivienodina spalva. Medžio skersgalius pakanka patepti vieną kartą, nes jie paprastai sugeria daugiau dažų ir pasidaro tamsesni.

Politūravimas. Politūravimui gniaužtas (tamponas) daromas iš vilnonio skuduro (kojinės arba megztinio gabalo), kuris sulankstomas į gniutulą ir, sušlapinus jį politūra, aplenkiamas švaria padėvėta lininė medžiaga. Gniaužtą galima pasidaryti ir iš marlės ar vatos, bet jis nėra toks geras.

Tiek lakuoti, tiek ir politūruoti reikia šiltoje patalpoje. Politūruojant šaltoje aplinkoje, paviršius ilgiau džiūsta, o, be to, jame gali atsirasti balzganų dėmių, kurias sunku panaikinti. Politūravimo darbe reikia skirti keturis pagrindinius veiksmus: krovinių pervežimą, gruntavimą, politūravimą ir poliravimą.

Remtasi šaltiniu – https://lt.wikipedia.org/wiki/Beicavimas

Patiko? Pasidalink